reblog if your name isn’t Ashley.

Haha

Get off my tumblr, Cody.

scottish:

when u say something and it comes out meaner than u intended
image

zodiaccity:

Zodiac Cancer facts.

cadysamuels:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

imageThis show received 42 emmy nominations.

darkspinez:

But you know, I can’t let you live 

Your adventuring days are coming to an end!

Lol omg

Wat

pogogi:

Platter Sushi! 

This baby lion is so stupidly important to me

piercingthe-ongelooflijk:

THE CHOREOGRAPHY IS SO FUCKING BEAUTIFUL I DIDN’T EVEN SLOW DOWN THE GIF THAT’S EXACTLY THE SPEED THEY FOUGHT AT 

nickiminaj-instagram:

Doing the most. Who did this??? 😩😩😩😩😩😂😂😂😂😂😂 Google my ass. Only time u on the net is when u #GoogleMyAss. Memba that line? What song? 👀😜

phantomhive-brat:

The new and improved Dashcon for 2015

image

shenanaguns:

theuppitynegras:

justinbaeber7:

thankgodforthepyrex:

potentkiid:

heldersangel:

solarselection:

princess-passion-flower:

stonedpervert:

thelittlestonedfox:

I usually don’t reblog these but oh my god

i love retail robin

That bird is on point.

yall dont understand how accurate

jesus christ, this is me

I WANTED NONE AND I GOT YOU

210% accurate, fuck retail lol

Working at Staples. 

This is honestly my job and me on register pluusssss white hoes are always asking me to throw away their starbucks.

The cashier trash shud only have stuffing from bags in them and its 85% starbucks cupw

For the love of god just take the damn receipt!

"where can i find doritos?"

hmm, maybe check the giant fucking sign above every aisle that tells you what’s in it

LOL

1 2 3 4 5 »
Meow